გვერდების მენიუ

ინდივიდუალური სამუშაო გეგმა


ინდივიდუალური სამუშაო გეგმა







სახელი-თამარ
გვარი-დემურაშვილი
სკოლა-ბოლნისის მუნიციპალიტეტი სსიპ- დაბა კაზრეთის  №2 საჯარო სკოლა
თარიღი-2016/2017სასწავლო წელი   

N
აქტივობის სახე
განმახორციელებელი ორგანიზაცია
თემატიკა
განხორციელების
ვადები,წელი ,სემესტრი.
რესურსი
ადამიანური/
მატერიალური
შენიშვნა
1
ღია გაკვეთილი ქართულში,
მათემატიკაში,ბუნებაში.
სკოლმასწავლებლის ინდივიდუალური სამუშაო გეგმა

2016-2017სასწავლო წელი
მოსწავლეები,მასწავლებელი,თაბახის ფურცელი,თემატიკასთან დაკავშირებული სხვადასხვა თვალსაჩინოება,ბუკი,პროექტორი,ვიდეო მასალა,სახელმძღვანელო.

2
ინტეგრირებული გაკვეთილის დაგეგმა და ჩატარება
სკოლა-
ქართული ენის ,მათემატიკის ,
საბუნებისმეტყველო საგნების,ესთეტიკური ღზრდის და უცხო ენების
კათედრები.

ა)ქართული-მათემატიკა;
ბ)ქართული-ბუნება(2გაკვეთილი)
გ)ხელოვნება-ქართული (2გაკვეთილი)
დ)ქართული-ინგლისური.
2017სასწავლოწელი-მეორე სემესტრი-

მოსწავლეები,მასწავლებელი,თაბახის ფურცელი,თემატიკასთან დაკავშირებული სხვადასხვა თვალსაჩინოება,ბუკი,პროექტორი,ვიდეო მასალა,სახელმძღვანელო.

3
საგანმანათლებლო პროექტის ავტორობა
სკოლა
ა).“დედამიწა ავადაა
ბ).“საუკეთესო პროფესია“
გ).“ჩვენ გვიყვარს წიგნი“
დ)“ჯანსაღი ცხოვრების წესი“
2017სსასწავლო წელ 4პროექტი-

მოსწავლეები,მასწავლებელი,ბუკი,ვიდეო მასალა,თაბახის ფურცლები,მარკერები,თვალსაჩინო მასალა,ფოტოაპარატი.

4
განათლების სამინისტროსა და მასწავლებელთა  პროფესიული განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ორგანიზებული  ტრენინგები
განათლებისა და მეცნიერების სამინისტრო ;მასწავლებლის სახლი

2016-2019წლის განმავლობაში


5
საგნობრივ კათედრაზე აქტივობები
სკოლა

მთელი წლის განმავლობაში
კათედრის წევრები,ისტ-ის გამოყენებით სხვადასხვა პრეზენტაციების,საგანმანათლებლო რესურსების დამზადება.

6
G-praid-ის ტრენინგ-სესიები
ქართულში(წევრი) -მათემატიკაში(ფასილიტატორი)
სკოლა

2016-2017სასწავლო წელი
კათედრის წევრები

7
ინფორმაციული საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში
სკოლა
Microsoft-ის პროგრამები;Stupeflix;
photopeach.com ;www.LearningApps.org -ის ;www.powtoon.com- ის; კომიქსების შექმნა Toondoo.com -ის გამოყენებით;
მ თელი წლის განმავლობაში
მასწავლებელი,თვალსაჩინოება.












8
საგანმანათლებლო კონფერენციებსა და სემინარებში მონაწილეობის მიღება
მასწავლებლის სახლი
სხვადასხვა თემაზე
წლის განმავლობაში
მონაწილე მასწავლებელი


9
ელ.რესურსების დამზადება(მოსწავლეთა ინდივიდუალური თავისებურებების გათვალისწინებით)

სხვადასხვა საგანში სხვადასხვა თემაზე
2017-2019სასწავლო წელი
მასწავლებელი,მოსწავლე

10
ელექტრონული პორტფოლიოს(ინტერნეტში განთავსებული) წარმოება


2017-2019 წლის განმავლობაში
მასწავლებელი,ინტერნეტი,ფოტოაპარატი, ციფრული რესურსები.

11
· პედაგოგების მიერ ურთიერთსწავლება;
სკოლა
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
2016-2019სასწ.წელი
კათედრის წარმომადგენლები

11
· კოლეგებისათვის სამუშაო შეხვედრის ჩატარება;
სკოლა
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
2016-2019სასწ.წელი
კათედრის წარმომადგენლები

12
მოსწავლეთა შესახებ მონაცემების შეკრება-ანალიზი;
სკოლა
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
2016-2019სასწ.წელი
საგნის მასწავლებლები

13
·კრიტიკული მეგობრისინსტიტუტი - სხვა მასწავლებლების გაკვეთილებზე დასწრება, დაკვირვება და ეფექტური უკუკავშირის მიცემა; საკუთარ გაკვეთილზე კოლეგების მიწვევა და მათი გამოხმაურების ანალიზი;      
სკოლა
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
2016-2019სასწ.წელი
კათედრის წარმომადგენლები

14
· პროფესიული ჟურნალებისა და წიგნების გაცნობა;

პროფესიული ლიტერატურა,საგანმანათლებლო საიტები
2016-2019სასწავლო წელი


15
· აუდიო პრეზენტაციების მოსმენა;

აუდიო მასალა
2016-2019სასწ.წელი


16
საკუთარი გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის ანალიზი და შეფასება;
სკოლა
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
2016-2019სასწ.წელი
კათედრის წარმომადგენლები

17
· პრეზენტაციები და დისკუსიები მრავალრიცხოვან პროფესიულ ჯგუფებში;
სკოლა
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
2016-2019სასწ.წელი
კათედრის წარმომადგენლები

18
· სასწავლო გეგმის/ების შედგენა;
სკოლა
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
2016-2019სასწ.წელი
კათედრის წარმომადგენლები

19
· გაკვეთილების ერთობლივი დაგეგმვა;
სკოლა
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
2016-2019სასწ.წელი
კათედრის წარმომადგენლები



Комментариев нет: