ინდივიდუალური სამუშაო გეგმა
სახელი-თამარ
გვარი-დემურაშვილი
სკოლა-ბოლნისის მუნიციპალიტეტი სსიპ- დაბა კაზრეთის №2 საჯარო სკოლა
თარიღი-2016/2017სასწავლო წელი
N
|
აქტივობის
სახე
|
განმახორციელებელი
ორგანიზაცია
|
თემატიკა
|
განხორციელების
ვადები,წელი
,სემესტრი.
|
რესურსი
ადამიანური/
მატერიალური
|
შენიშვნა
|
1
|
ღია გაკვეთილი ქართულში,
მათემატიკაში,ბუნებაში.
|
სკოლმასწავლებლის
ინდივიდუალური სამუშაო გეგმა
ა
|
2016-2017სასწავლო წელი
|
მოსწავლეები,მასწავლებელი,თაბახის
ფურცელი,თემატიკასთან დაკავშირებული სხვადასხვა თვალსაჩინოება,ბუკი,პროექტორი,ვიდეო
მასალა,სახელმძღვანელო.
|
||
2
|
ინტეგრირებული
გაკვეთილის დაგეგმა და ჩატარება
|
სკოლა-
ქართული
ენის ,მათემატიკის ,
საბუნებისმეტყველო
საგნების,ესთეტიკური ღზრდის და უცხო ენების
კათედრები.
|
ა)ქართული-მათემატიკა;
ბ)ქართული-ბუნება(2გაკვეთილი)
გ)ხელოვნება-ქართული
(2გაკვეთილი)
დ)ქართული-ინგლისური.
|
2017სასწავლოწელი-მეორე სემესტრი-
|
მოსწავლეები,მასწავლებელი,თაბახის
ფურცელი,თემატიკასთან დაკავშირებული სხვადასხვა თვალსაჩინოება,ბუკი,პროექტორი,ვიდეო
მასალა,სახელმძღვანელო.
|
|
3
|
საგანმანათლებლო
პროექტის ავტორობა
|
სკოლა
|
ა).“დედამიწა
ავადაა
ბ).“საუკეთესო
პროფესია“
გ).“ჩვენ
გვიყვარს წიგნი“
დ)“ჯანსაღი
ცხოვრების წესი“
|
2017სსასწავლო წელი 4პროექტი-
|
მოსწავლეები,მასწავლებელი,ბუკი,ვიდეო
მასალა,თაბახის ფურცლები,მარკერები,თვალსაჩინო მასალა,ფოტოაპარატი.
|
|
4
|
განათლების
სამინისტროსა და მასწავლებელთა პროფესიული
განვითარების ეროვნული ცენტრის მიერ ორგანიზებული ტრენინგები
|
განათლებისა
და მეცნიერების სამინისტრო ;მასწავლებლის სახლი
|
2016-2019წლის
განმავლობაში
|
|||
5
|
საგნობრივ
კათედრაზე აქტივობები
|
სკოლა
|
მთელი
წლის განმავლობაში
|
კათედრის
წევრები,ისტ-ის გამოყენებით სხვადასხვა პრეზენტაციების,საგანმანათლებლო რესურსების
დამზადება.
|
||
6
|
G-praid-ის ტრენინგი-სესიები
ქართულში(წევრი)
-მათემატიკაში(ფასილიტატორი)
|
სკოლა
|
2016-2017სასწავლო
წელი
|
კათედრის
წევრები
|
||
7
|
ინფორმაციული
საკომუნიკაციო ტექნოლოგიების გამოყენება სასწავლო პროცესში
|
სკოლა
|
Microsoft-ის პროგრამები;Stupeflix;
photopeach.com ;www.LearningApps.org -ის ;www.powtoon.com-
ის; კომიქსების შექმნა Toondoo.com -ის
გამოყენებით;
|
მ
თელი წლის განმავლობაში
|
მასწავლებელი,თვალსაჩინოება.
|
|
8
|
საგანმანათლებლო კონფერენციებსა და სემინარებში მონაწილეობის მიღება
|
მასწავლებლის სახლი
|
სხვადასხვა თემაზე
|
წლის
განმავლობაში
|
მონაწილე
მასწავლებელი
|
|
9
|
ელ.რესურსების დამზადება(მოსწავლეთა
ინდივიდუალური თავისებურებების გათვალისწინებით)
|
სხვადასხვა საგანში სხვადასხვა თემაზე
|
2017-2019სასწავლო
წელი
|
მასწავლებელი,მოსწავლე
|
||
10
|
ელექტრონული
პორტფოლიოს(ინტერნეტში განთავსებული) წარმოება
|
2017-2019
წლის განმავლობაში
|
მასწავლებელი,ინტერნეტი,ფოტოაპარატი,
ციფრული რესურსები.
|
|||
11
|
·
პედაგოგების მიერ ურთიერთსწავლება;
|
სკოლა
|
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
|
2016-2019სასწ.წელი
|
კათედრის
წარმომადგენლები
|
|
11
|
·
კოლეგებისათვის სამუშაო შეხვედრის
ჩატარება;
|
სკოლა
|
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
|
2016-2019სასწ.წელი
|
კათედრის
წარმომადგენლები
|
|
12
|
მოსწავლეთა შესახებ მონაცემების
შეკრება-ანალიზი;
|
სკოლა
|
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
|
2016-2019სასწ.წელი
|
საგნის
მასწავლებლები
|
|
13
|
·
„კრიტიკული მეგობრის“ ინსტიტუტი
- სხვა მასწავლებლების გაკვეთილებზე
დასწრება, დაკვირვება და
ეფექტური უკუკავშირის მიცემა;
საკუთარ გაკვეთილზე კოლეგების
მიწვევა და მათი
გამოხმაურების ანალიზი;
|
სკოლა
|
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
|
2016-2019სასწ.წელი
|
კათედრის
წარმომადგენლები
|
|
14
|
·
პროფესიული ჟურნალებისა და
წიგნების გაცნობა;
|
პროფესიული ლიტერატურა,საგანმანათლებლო საიტები
|
2016-2019სასწავლო
წელი
|
|||
15
|
·
აუდიო პრეზენტაციების მოსმენა;
|
აუდიო მასალა
|
2016-2019სასწ.წელი
|
|||
16
|
საკუთარი გაკვეთილის ვიდეოჩანაწერის
ანალიზი და შეფასება;
|
სკოლა
|
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
|
2016-2019სასწ.წელი
|
კათედრის
წარმომადგენლები
|
|
17
|
·
პრეზენტაციები და დისკუსიები
მრავალრიცხოვან პროფესიულ ჯგუფებში;
|
სკოლა
|
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
|
2016-2019სასწ.წელი
|
კათედრის
წარმომადგენლები
|
|
18
|
· სასწავლო გეგმის/ების შედგენა;
|
სკოლა
|
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
|
2016-2019სასწ.წელი
|
კათედრის
წარმომადგენლები
|
|
19
|
· გაკვეთილების ერთობლივი დაგეგმვა;
|
სკოლა
|
სხვადასხვა საგნის მასწავლებლები(დაწყებითების კათედრა)
|
2016-2019სასწ.წელი
|
კათედრის
წარმომადგენლები
|
Комментариев нет:
Отправить комментарий