გვერდების მენიუ

გაკვეთილის გეგმები

წელწადის დრონი-ინტეგრირებული გაკვეთილი











კი ბი

ავ: თამარ დემურაშვილი
აგი   ტიკ
:    რე
ემა:   დავუმატოთ ერთნიშნა რიცხვი
: 45წთ
ეთ ნები/ (ა, უნ-, კიბი)

ეთ : მოსწავლემ შეძლოს 100-ის ფარგლებში ორნიშნა რიცხვისა და ერთნიშნა რიცხვის შეკრება სხვადასხვა ხერხის გამოყენებით და მოახდინოს ამ ხერხის დემოსტრირება.

ნუ ავ სტნდტი:

მათ. II.2. მოსწავლეს შეუძლია ერთმანეთთან დააკავშიროს თვლა, რიცხვები, რიცხვით სახელებს შორის დამოკიდებულებები და შეკრება-გამოკლების მოქმედებები.
·         ანგარიშისას იყენებს ბიჯით თვლას, ან სხვა ხერხს (მაგალითად თანრიგების დაჯგუფება, მთლიანი ათეულით "გადახტომა");
·                  ასრულებს  შეკრება-გამოკლებას 100-ის ფარგლებში და ახდენს გამოყენებული ხერხის დემოსტრირებას (მაგალითად, რიცხვით კიბეზე ან საგანთა გროვაზე).


ავეთ ი: ლი სი, ,წყვილები.

ტეი: სწეე დაგუფბიან ურ წყვილებში ზაობ მიდვით,
ეთ მე ივბი:
სტტისტული დი (ემტიკოდ, ზრი გაბი, აფოლდგი, თვბიაშუთა ოყე); განმებლი შფა (სტული აღწერითი უუკვშრი, შულ სწზე დაკვი და ბის აღრიცხვა რვბის შბის ამსახლი ლე წებიახ,;  სწბი დიციზაობ მიდვ (გრეა, , დიციბისტრა - დან ბსტული, არტიდან ისკენ)





ავ რეურ: (თაბახის ფურცლებზე ჩამოწერილი მაგალითები, აქტივობების ბარათები, თვაჩ,  მანიპულატივები და ხვ.):

სწახ, ცხლი ფლიპარტის ფუცელტიკი დავაბიარა წყვილებში უშაოსთვს, , ულა ოდლი „კედელ, ვეტ, უბი“ „კუბები“ათვლლი ჩხი, პლაკატი „რიცხვები1-დან 100-მდე“;  არაი წყვილებში (უშა განაწიაობის დომისად სიულის მიდვ).
:

    მრგვალი რიცხვების ა-გა 20- ფარგლში სხვადასხვა ხერხით;
    ორ რიცხი, ახ ფრული ჩწეი;
   ათეულების ,ერთეულების დასახელება  ორნიშნა რიცხვებში.
   
აკი ავ მსლო ია ედვი
I სწარ ( 10 წთ)

აქტივობიმიზა სწეეს გაუტი წიეცოა. ირსწეები წმბ მათ ზაო.

გავაცნობ სწეე გა ას მი, ენ გაუმრტფაბირირიუებ (. ქვ).

1. არარ აშ დავაბიწმ

რვლი დავბი ლვისას სწეე გაბე როგორ უნდა შევკრიბოთ მრგვალი რიცხვები რიცხვითი ღერძის და კიბის გამოყენებით; ასევე  10-ის ბიჯით

 დავბი წმლად  დაფა გავრავ ჩარ გაულ ცხ.
ცხბიწითხოვსლასს:



2





დააახ ბებ რეთ  გაახულ დაფა, და გამოკლება   ,დაასახელეთ თანრიგები.

ამოცანის ამოხსნას ვწერთ დაფაზე,მოსწავლეები გადაამოწმებენ რვეულებში სწორად აქვთ თუ არა ამოცანა ამოხსნილი.

  მსწეეი, აც უჭრთ ლო დავალბი სწს დახა, არაკმარი ზაობ სწეები ათ აშუალ დაიხარნ თვაჩბიაშუი: ლაციო ლი  ლი, ვეტი უბი“ათვლი ა.შ.






II გაავ (დრ 20 წთ)

აქტივობიმიზა სწეებიმი ს ახალი ა-გაა.

ა 2. ლა დავყოფ ოგურ წყვილებად- არაკმარი ზაობ ა ჯგუფი კმარი ზაობ სწთა წყვილებად, ლას გავობ დავას - გარკვი,  ოგორ შევკრიბოთ ორნიშნა და ერთნიშნა რიცხვები სხვადასხვა ხერხით,რას უნდა მივაქციოთ ასეთი შეკრების დროს ყურადღება.
როგ ა,  ოთ რა?

აქტივობების ბარათები (დანართი____) დაურიგდებათ  მაღალი მზაობის    მოსწავლეთა წყვილებს.
აქტივობების ბარათი(დანართი____) დაურიგდებათ ისეთ მოსწავლეთა წყვილებს რომლებსაც შეუძლიათ თვალსაჩინოების გამოყენებით შეასრულონ დავალება.  
დანართი____ არასაკმარისი მზაობის მოსწავლეები იყენებენ თვალსაჩინოების საშუალებებს, საჭიროების მიხედვით მათ ეხმარება   მასწავლებელი. ამ ჯგუფს ეძლევა უფრო სტრუქტურირებული დავალება:რამდენი ათეულია პირველ შესაკრებში?რამდენი ერთეულია? მეორე შესაკრებში გვაქვს ათეულიც და ერთეული ? როგორ მოვიქცეთ ასეთ შემთხვევაში?
        
სწეეს, რობი აზე რე დააბე უშაოს, თააზობ : იხილეთ დანართი ___.

წყვილები კეებ ლაში ული უშოს რეზნტაციას ლი ლასიწი. სწლი სეებ ლა ფაბი რირიუს. ენრი სწეე მიაროდგლი ბის შფასწბიმიერ.

სწეე ბე უშბი რეზაცას განხილ. სწლი ადე რჩულ სწეეს, სკაფოდი ვს დახას ველა წყვილის  ს გაუგობს შთხში.



ოლოს სწ ოაალიბბე დასკვნა, დადგ : რიცხვები უნდა შევკრიბოთ თანრიგების მიხედვით>ერთეულებს დავუმატოთ ერთეულები ,ათეული უცვლელი სახით გადავიტანოთ(ასეთი შემთხვევის დროს) .





III ემ ( 10 )-
აქტივოის მიზასწეებმ გაიმტკიონ ა შეძლონ  მი გაოყენეა.
დაფაზე გამოვაკრავ ფორმატზე დახაზულ ცხრილს და მოსწავლეები რიგრიგობით შეავსებენ მას.

შესაკრები
23
71
35
67
44
51
26
92
77
შესაკრები
5
7

4
1
3
8
3
5
4
ჯამი












 ლა აშაო დავას (ხ. დაი ).


სე:
რო ააკ სწავ სწა როცსს და ბს? რი დვ ლე თ მღწე?






         

მოსწავლის სახელი       
ანგარიშისას იყენებს ბიჯით თვლას, ან სხვა ხერხს(მაგ.რიცხვით ღერძს,კიბეს).
ანგარიშისას იყენებს ბიჯით თვლას მაგრამ  ერ ახეხხებს სხვა ხერხ გამოყენებას მასწავლებლის მითითების გარეშე
ანგარიშისას  ვერ იყენებს ბიჯით თვლას, ან სხვა ხერხს,თუმცა ანგარიშობს მათემატიკური მანიპულატივების გამოყენებით

            დასკვნა /მონაცემთა შეჯამება:
1




2




3




4




5




6




7








რეკომენდაციები მომდევნო ნაბიჯების შესახებ:




დამატებითი რესურსი:





 კლასი-მეორე

სასწავლო საკითხი-გაორმაგება
საჭირო დრო-45წთ
მიზანი-მოსწავლეს შეეძლოს გაორმაგების მოქმედების დემოსტრირება,რაოდენობის გაორმაგების დაკავშირება ტოლი რიცხვების შეკრებასთან.
ეროვნული სასწავლო გეგმის შედეგი:
მათ. II.3. მოსწავლეს შეუძლია განახევრება-გაორმაგების მოქმედებების შესრულება და მათი დაკავშირება შეკრება-გამოკლებასთან და ერთმანეთთან.
•        ახდენს გაორმაგების მოქმედების დემონსტრირებას საგანთა მოცემული რაოდენობის ჯგუფისთვის იგივე რაოდენობის ჯგუფის დამატებით;
•        აორმაგებს რიცხვებს 10-ის ფარგლებში, აგრეთვე სრულ 10-ეულებსა და 20-ეულებს; აკავშირებს ამ მოქმედებას შესაბამისი ბიჯით თვლასთან

🔺🔺🔺
🔺🔺🔺

საჭირო მასალა
კუბები,დაფა, ცარცი, მსგავსი აქტივობების ბარათები 

Надпись:   4, ბარათები რიცხვების გამოსახულებით,
 საჭირო წინარე ცოდნა
შეუძლია რიცხვების, რაოდენობების და თვლის ერთმანეთთან დაკავშირება,რიცხვების შეკრება,შეუძლია ბიჯით .
აქვს რიცხვების შეკრების უნარ-ჩვევები განვითარებული.
შეფასება
საკლასო სამუშაო-მიმდინარე/განმავითარებელი-(დაკვირვებას ვახდენ იმ მოსწავლეებზე ვისაც უჭირს შეკრება -გამოკლება,ვაწარმოებ განმავითარებელი შეფასებისათვის ცხრილს(რუბრიკას)


მოსწავლის სახელი გვარი
გააზრებულად და ზუსტად ასრულებს დავალებას

ჩანაწერში უშვებს შეცდომებს,ზოგჯერ გაორმაგების დემოსტრირებას სწორედ ვერ ასრულებს

გაორმაგების დემოსტრირებას სწორედ ვერ ასრულებს,ახდენს გაორმაგების ჩაწერას შეკრების სახით.


მოსწავლეთა მუშაობის ფორმა-მთელი კლასი,ინდივიდუალური.


აქტივობა.1.მოსწავლეებს ვთხოვ დათვალონ 2-ის,3-ის ,4-ის და ა.შ. ტოლი ბიჯით გარკვეული რიცხვიდან  რიცხვამდე.(ვააქტიურებ რიცხვიდან რიცხვამდე ბიჯით თვლის და შეკრების უნარს).(5წთ)
აქტივობა.2.
ვიწყებ გაორმაგების მოქმედების დემოსტრირებას საგანთა გაროვების გამოყენებით.
ვიღებ რამდენიმე საგანს ,შემდეგ ვთხოვ ერთ-ერთ მოსწავლეს დაუმატოს ამ საგნების გროვას ამდენივე. ვსვამ კითხვას მაშასადამე რამდენი უნდა დავამატოთ?( მაგალითად:4 კუბურას დავუმატეთ 4კუბურა)
-ამ შემთხვევაში ვამბობთ რომ გავაორმაგეთ,მოცემული საგნების რაოდენობა. შემდეგ ვწერთ ამ გაორმაგებას რიცხვების შეკრების სახით(მაგ.4+4=8 ვაკეთებთ ჩანახატს დაფაზე)
 
 


ამის შემდეგ განვიხილავთ კიდევ ერთ მაგალითს საგნების გამოყენებით(მაგ:გავაორმაგებთ 5 კუბურას) 15წთ
აქტივობა.3. მოსწავლეებს დავურიგებ   ბარათს ერთი რომელიმე რიცხვების გამოსახულებით(რიცხვები 1-დან 10-მდე),კუბურებს,ფურცლებს და ვთხოვ მოცემული რიცხვის შესაბამისი საგანთა(კუბების) რაოდენობა გააორმაგოს და  ჩაწეროს  შეკრების სახით,სურვილის შემთხვევაში მოახდინოს ჩანახატის გაკეთებაც.
დიფერენცია: შედარებით სუსტ მოსწავლეებს ვთხოვ შეასრულონ მხოლოდ მოცემული რიცხვის შესაბამისი საგანთა გროვის გაორმაგება.
p.s.გზადაგზა ვახდენ  მოსწავლეთა დაკვირვებას და შეფასების რუბრიკის
შევსებას.

საშინაო დავალებად მაღალი   მზაობის მოსწავლეებს ვაძლევ დავალებად:
1.გააორმაგე ოდენობა:


ხოლო,ნაკლები მზაობის მოსწავლეებს დავალებად ვაძლევ გაორმაგების ცხრილს.









მდ: თამარ დემურაშვილი


საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა

: II

ემა: ლელა ქისტაური „ციკლოპი და სათვალე“


: 45წთ

ეთ /ავ (ა, -ი, და)

სწეე

      სტის გაა-გა ;

    გაეობან ხალ ურ ბს: ციკლოპი,პლაჟი,მოწკურა ,კუნძული,კეპი

     რსბირითდი თვბის გავე, ათ დახასიათას;
შეძლებენ ტექსტის გააზრებას,ახალ  ლექსიკური ერთეულებით წინადადების შედგენას.

ოვ ავლ მი სტ:

ქართ. II. 2. სწ  ისმიოს გაგოს ობ ზე შლი ცი მიადაახსტა გახაოს ვისი დაკი.

ქართ. II. 9. მოსწავლეს შეუძლია კითხვის მარტივი სტრატეგიის გამოყენება.

ქართ. II. 11. მოსწავლეს შეუძლია მცირე ზომის ტექსტის შექმნა, მარტივი ლექსიკური ერთეულების გაოყბი.

ავეთ ი:

    სწლი უშაობს ლათა,

    სწეეუშაო დივიუალ,

    სწეეუშაო ვი;

  

ტე:

ჯგუფი ა) არგი მკითხ (დილური უშაობა)

ჯგუფი ) აშულო მკითხვეი (ვიში უშაობა)

ჯგუფი გ) რორი მკითხ (თოვიუშაობა სწებ დახარ)





ეთ დე/სტრი/ივ:

    რაის გამოთქმა;

     წიდა შედგენა ახალი ლექსიკური ერტეულის გამოყენებით ;

    თობლვი კითხვი რიაციები;

    კითხვებზე პასუხის გაცემა(წერა);
     აუდიო ჩანაწერის მოსმენა;
                   ტსტი კითხვა აუდიო ჩანაწერთან ერთად
           ვარაუდების გადამოწმება .

ავ რეურ (სტი, თვაჩ, ტიმა, ტე .):

    სტი: „ციკლოპი და სათვალე“

    ლუსრა

    აუდიო ჩანაწერი,ბუკი.

 შეფასება  : მიმდინარე განმავითარებელი/საკლასო სამუშაო(ტექსტის გაგება -გააზრება)
იხილეთ დანართი 1.


მოსწავლის სახელი ,გვარი
ისმენს და კარგად იგებს ტექსტს,სცემს კითხვებზე პასუხს
ისმენს და ნაწილობრივ იგებს ტექსტს,
ისმენს და ცუდად იაზრებს ტექსტში მოთხრობილ ამბას,უჭირს კითხვებზე პასუხის გაცემა










































ვეილ

I - აკივა
აქტივობა 1

 დაფაზე გამოვაკრავ სიტყვას -ციკლოპი და შევეკითხები რა იციან ციკლოპის შესახებ( შემდეგ გამოვაკრავ მინიონის სურათს).


 აქტივობა2
უცხო ლექსიკურ ერთეულებზე მუშაობა(პლაჟი,კეპი,ციკლოპი,მოწკურა,კუნძული),შევადგენთ ამ სიტყვების

გამოყენებით წინადადებებს.



მეორე ფაზა

აქტივობა.3
ვასმენინებ აუდიო ჩანაწერს ,მოსწავლლები თვალს ადევნებენ ტექსტს

აქტივობა4
 ტექსტს კითხულობენ მოსწავლეები ჩანაწერთან ერთად.

აქტივობა5.

მოსწავლეებს ვანაწილებ წყვილებში და ვურიგებ მათ სხვადასხვა კითხვას. ვთხოვ მოძებნონ ტექსტში
 შესაბამისი აბზაცი  და გასცენ პასუხი,  ჩაწერონ დარიგებულ ფურცლებზე.

მესამე ფაზა
     აქტივობა .6
  გადავამოწმებთ ვარაუდებს .
   აქტივობა.7
კითხვებს ვსვამ ტექსტის ირგვლივ.
   აქტივობა.8
ვაჯამებ და ვაძლევ დავალებას:
დავალება: დაწერე     შენ რას ურჩევ ციკლოპს, როგორ მოიქცეს?

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------






საგანი
ქართული
კლასი
პირველი
თემა
ასო-ბგერა „ვ“-შესწავლა(მეორე გაკვეთილი)
მოსწავლეთა რაოდენობა
14 მოსწავლე
დრო
35წუთი

მიზანი
მოსწავლემ  შეძლოს მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი ტექსტი,წაიკითხოს მარტივი წინადადებებით  შედგენილ მცირე  ზომის  ტექსტები, გამოუმუშავდეს ფონოლოგიური უნარ-ჩვევები,შეძლოს წერილობითი კოდის გაშიფვრა.(გაშიფვა – გრაფიკული ხატის აკუსტიკურ ხატად კონვერტირება, ანუ ასოების ამოცნობა და მათი დაკავშირება შესაბამის ბგერებთან;  ბგერების სიტყვად გამთლიანება, აკუსტიკური ხატის სიტყვის მნიშვნელობასთან დაკავშირება.)
ეროვნული სასწავლო გეგმის სტანდარტი
ქართ. I. 4. მოსწავლეს შეუძლია მოისმინოს და გაიგოს ნაცნობ თემატიკაზე შექმნილი მცირე ზომის ტექსტები და გამოხატოს თავისი დამოკიდებულება.
·         სვამს / პასუხობს შეკითხვებს მოსმენილ ტექსტთან დაკავშირებით;
·         ამოიცნობს პერსონაჟის ემოციურ მდგომარეობას (მხიარული, მოწყენილი, გაკვირვებული და ა. შ.);
·         მონაწილეობს პერსონაჟის ჯგუფურ დახასიათებაში;
ქართ. I. 5.  მოსწავლეს გამომუშავებული აქვს ფონოლოგიური  უნარ-ჩვევები.
·         მასწავლებლის მიერ ჩამოთვლილ სიტყვებში ან სურათებზე ამოიცნობს იმ სიტყვებს, რომლებიც შეიცავს წინასწარ მითითებულ ბგერას/ზეპირ მარცვალს;
·         სიტყვის სათანადო მარცვალში პოულობს ბგერის ადგილმდებარეობას (მარცვლის დასაწყისში, შუაში, ბოლოში).

ქართ. I. 7. მოსწავლეს შეუძლია წერილობითი კოდის გაშიფვ.[1]

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         აკავშირებს ასოებს ბგერებთან და ამთლიანებს მათ მარცვლებად, სიტყვებად (წარმოთქვამს სიტყვებს);
·         სიტყვათა ჩამონათვალში პოულობს მითითებულ სიტყვას;
·         ხმამაღლა (მთლიანი სიტყვებით ან დამარცვლით) კითხულობს მარტივი წინადადებებით შედგენილ მცირე  ზომის  ტექსტებს;

ქართ. I. 6. მოსწავლეს შეუძლია ანბანური პრინციპის გაგება და გამოყენება.

შედეგი თვალსაჩინოა, თუ მოსწავლე:
·         თავისუფლად ცნობს ხშირად გამოყენებული  სიტყვის ორთოგრაფიულ ხატს[2];
·         ადარებს სხვადასხვა სიტყვის ორთოგრაფიულ ხატებს, პოულობს საერთო მარცვლებს, ასოებს;
·         ნაცნობ სიტყვებში ცნობს და წარმოთქვამს ასოებს;
·         სიტყვათა ჩამონათვალში პოულობს წინასწარ მითითებულ ასოს, მარცვალს;
·         ასოებს ამთლიანებს მარცვლებად, მარცვლებს - სიტყვებად;
·         სიტყვებში გამოყოფს და წარმოთქვამს მარცვლებს, მარცვლებში – ასოებს;


მოსწავლეთა ორგანიზება
ინდივიდუალური,  წყვილები,ჯგუფები

რესურსები:
საკითხავი წიგნი „ვეფხვი ვენდი“(ნაბეჭდი და ელ.ვერსია),სიტყვის ბარათები, სათამაშო ვეფხვი,ვეფხვის გამოსახულებიანი  სურათი,აქტივობის ბარათები.დიახ/არა ბარათები

გამოყენებული მეთოდები და აქტივობები:

·        საუბარი  ნაწარმოების  ირგვლივ(„ვეფხვი  ვენდი“)
·        ერთობლივი კითხვა
·        ფონოლოგიური სავარჯიშოები
·        სიტყვის ბარათების წაკითხვა
·        საჩვენებელი წერა
·        ერთობლივი წერა
·        აქტივობა „მასწავლებელი კალამი“
შეფასება

საკლასო სამუშაო-ტექსტზე  მუშაობა(განმავითარებელი);


გაკვეთილის ფაზები
Iფაზა-„მთელი“
IIფაზა-„ნაწილები“
IIIფაზა-„მთელი“


გაკვეთილილს ვიწყებთ
cnobismoyvareobisa da interesis gaRvivebით.(ვავსებთ სქემას გონებრივი იერიშის გამოყენებით)
 ვუსვამ შეკითხვებს ნაწარმოების ირგვლივ(„ვეფხვი ვენდი“),ვსაუბრობთ პერსონაჟებზე  ,მათ განწყობაზე და გარეგნობაზე,
დაფაზე ვწერ მათ მიერ მოფიქრებულ ტექსტს :”ვის შეუძლია დაეხმაროს ვენდი(აქტივობა „მასწავლებელი კალამი“)
ვმუშაობთ ტექსტში შემავალ წინადადებებზე, სიტყვებზე,მარცვლებზე,ბგერებზე.
მოსწავლეებს ვურიგებ თაბახის ფურცლებზე დაბეჭდილ ტექსტს („ვეფხვი ვენდი“) და ვთხოვ მათ ამომიკითხონ სიტყვები რომელიც ვ-ასო-ბგერაზე იწყება,რომელ სიტყვაშიც გვაქვს 2 ასო-ბგერა: „ვ“,
შემდეგ გამოდიან დაფასთან და  ვანაწილებთ  წინასწარ ტექსტიდან ამობეჭდილ სიტყვებს იმის მიხედვით ცხრილში რამდენი ასო-ბგერაა „ვ“ სიტყვაში.
ორი-„ვ“
ერთი-„ვ
ვეფხვი
ვენდი
ბოკვერი
ვანათებ

ვჩანვარ
ვგავარ
ვნერვიულობ
ერთობლივად ვკითხულობთ ელექტრონულ ვერსიას წიგნისას „ვეფხვი ვენდი“  და მოსწავლეების  მიერ მოფიქრებულ ტექსტს(„ვის დაეხმაროს ვენდი“)
 . შემდეგ ვაკითხებ  გარკვეული ნიშნის მიხედვით შედგენილ ჯგუფს (მაგ.კითხულობს ის ვისაც ბანანი უყვარს,ვისაც ცისფერი თვალები აქვს.)
ვაძლებ დავალებას
ვურიგებ აქტივობების ბარათს სადაც არის ასეთი დავალება :დაახასიათონ პერსონაჟები-ვეფხვი ვენდი  და მთვარე.
ვაჯამებთ გაკვეთილს.













[2]


კლასი-მე-4
საგანი:ქართული
თემა: ვაჟა ფშაველას  ლექსი-„ის კი არ არის ბიჭობა“
მიზანი:მოსწავლემ შეძლოს მხატრული ტექსტის წაკითხვა და გაგება;
ტექსტის დედააზრის გაგება;საუბარი საკუთარ გამოცდილებაზე;
თვითშეფასების და სხვათა შეფასების უნარის განვითარება;
საკუთარი მოსაზრების წერილობით გადმოცემა
სტანდარტი: შედეგი-6,2,8
შეფასება: ტექსტზე მუშაობა-მიმდინარე/განმავითარებელი,ჯგუფური მუშაობა-მიმდინარე/განმსაზღვრელი.
მეთოდი-გონებრივი იერიში,დისკუსია, მარკირება,ჯგუფური,ტექსტზე მუშაობა;
რესურსი-სახელმძღვანელო,თაბახის ფურცლები,პროექტორი,ბუქი,სლაიდები თემასთან დაკავშირებული,აუდიო ჩანაწერი,კალამი,
მოსწავლეთა ორგანიზება:ინდივიდუალური,ჯგუფური
დროის ორგანიზება: I ეტაპი-15წუთი,მეორე ეტაპი-30, მესამე ეტაპი-20წუთი .
  
გაკვეთილის მსვლელობა
პირველი ეტაპი(15წთ)-მოსწავლეებს ვთხოვ წარმოადგინონ საკუთარი ნამუშევრები ,რომლიც ჰქონდათ საშინაო დავალებად ( ვაჟა-ფშაველას ნაწარმოების ილუსტრაციები ან ნაწარმოების მოკლე შინაარსი რომელიც განსაკუთრებულად მოეწონათ)
გონებრივი იერიშის გამოყენებით გავარკვევთ კიდევ რომელი  ნაწარმოები იციან ვაჟა -ფშაველას  დაწერილი.
მეორე ეტაპი(30წთ)-მოსწავლეებს ვანახებ პროექტორის საშუალებით
სლაიდ შოუს თემაზე:ვაჟა ფშაველა.
სლაიდ შოუს შემდეგ მოვასმენინებ ვაჟა -ფშაველას ლექსის“ის კი არ არის ბიჭობის „ აუდიო ჩანაწერს.შემდეგ ვთხოვ მოსწავლეებს გააკეთონ მოცემულ ლექსში უცხო სიტყვების მარკირება,სიტყვების განხილვის შემდეგ მოსწავლებს ვთხოვ წაიკითხონ  სტროფები ნაწილ -ნაწილ და ვიწყებთ ტექსტის გააზრებაზე მუშაობას.
ვმუშაობთ ტექსტის ბოლოს მოცემულ ანდაზების  განხილვაზე.
ამის შემდეგ ვადგენ ბიჭებისა და გოგოების ჯგუფებს და ვთხოვ მათ ჩამოწერონ,როგორ ბიჭებს სცემენ პატივს.

მესამე ეტაპი-20წთ
შემდეგ ვაკეთებთ პრეზენტაციას და ვმართავთ დისკუსიას
აღნიშნულ თემის ირგვლივ.

დისკუსის შემდეგ  ვაჯამებთ გაკვეთილს და ვაძლევ საშინაო დავალებას :ვაჟა-ფშაველას ლექსი „ის კი არ არის ბიჭობა“_ზეპირად  ;ესეს თემაზე „რა არის კარგი ბიჭობა...“

Комментариев нет: